Doprava zdarma při nákupu nad 2.500,-

Výměna nebo vrácení zboží

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nesedí, rádi Vám ho vyměníme.

Zákazník hradí náklady spojené s odesláním zboží, které vrací zpět a zároveň poštovné za odeslání nového zboží.

Nejdříve nás kontaktujte na e-mail: info@shoppify.cz a tam nám pošlete informaci, za co byste zboží rádi vyměnili.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - BEZ DŮVODU NEBO REKLAMACE

- Na vrácení zboží bez udání důvodu i na vrácení zboží z důvodu reklamace má zákazník nárok do 14-ti dní ode dne přijetí balíčku od prodávajícího.

Zboží vracejte v původním stavu (se všemi štítky, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod. - v případě nedodržení těchto podmínek, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 

- do balíčku prosím vložte vyplněný FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY můžete si jej stáhnout jako pdf nebo docx

Případně přepište informace z formuláře na čistý papír nebo použijte jakýkoliv jiný formulář, který bude obsahovat údaje, na jejichž základě jsme schopni Vaši objednávku identifikovat, včetně čísla bankovního účtu, kam Vám můžeme vrátit peníze.

Balík je nutno zaslat doporučeně na adresu. Jakého dopravce si zvolíte, je čistě na Vás, balíček musí být ale vždy doručen přímo na naši adresu:

Shoppify.cz, Petra Vašáková, Zámecká 68, 747 31, Velké Hoštice

(pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník.

Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá.  

Veškeré náklady za dopravu hradí zákazník.

 

 

DORUČENÍ VRÁCENÉ ZÁSILKY - doručení zásilky sleduje zákazník sám ve sledovacím systému dopravce.

INFORMACE OHLEDNĚ ZPRACOVÁNÍ DOBROPISU - V den, kdy zpracujeme dobropis, odesíláme peníze na Váš účet a v tento den od nás obdržíte veškeré informace na email uvedený ve Vaší objednávce. Vždy nejpozději v zákonné lhůtě 14-ti dnů od doručení balíku zpět na naši adresu.

 

Zákazníkovi bude vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

V případě, uznané reklamace vrátíme zákazníkovi také poštovné, které vynaložil kupující na vrácení zboží (maximálně však do výše poštovného souvisejícího s vyexpedováním zboží).

 

- Pokud vrací kupující jen část objednávky, je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného. Pokud Kupující z důvodu vrácení části zboží z objednávky nesplňuje podmínky pro již poskytnutou množstevní slevu, přepočítá Prodávající hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Prodávajícímu částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat. 

- Pokud se jedná o reklamaci a zboží lze opravit, bude odesláno zpět kupujícímu nejpozději do 7-mi dnů od obdržení zásilky prodávajícím.

 

 

Při výměně zboží, je nutné, aby zákazník znovu vytvořil objednávku na nové zboží, které si vybral namísto zboží vráceného. Dopravu hradí Kupující.

 

 

V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mail info@shoppify.cz, rádi Vám poradíme a domluvíme se na bezproblémovém vrácení.